تهران پکیج سرویس و تعمیر پکیج در تهران . سرویسکار پکیج

4.7/5 - (4 امتیاز)

تعمیر پکیج در تهران پکیج www.tehranpkg.ir بهترین مرجع تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی در تهران می باشد، با تهران پکیج نگران تعمیرات پکیج نباشید، ما با تعمیر پکیج 24 ساعته و اعزام سرویسکار پکیج در تهران در خدمت شما هستیم. تهران پکیج سرویس و تعمیر پکیج در تهران . سرویسکار پکیج۰۹۱۰۶۸۶۸۰۲۱

تعمیر پکیج

سرویسکار 24 ساعته

سرویس و تعمیرات و عیب یابی پکیج 24 ساعته توسط نمایندگی رسمی پکیج ایران رادیاتور، بوتان و ایساتیس و دیگر برندهای معروف.

نحوه سرویس پکیج چگونه است؟

مراحل سرویس پکیج شامل کنترل مواردی از قبیل وجود یا عدم وجود نشتی در لوله ها میباشد، رسوب در مسیر ورودی ها، مبدل ها، اتصالات، فیلترها، شیلنگ ها، شیر اطمینان، دستگاه سختی گیر و … می باشد. در زمان سرویس پکیج ها و در صورت مشاهده هر گونه عیب و ایراد  در هر یک از این قسمت ها باید پکیج تعمیر شود ادامه به برخی از مهمترین عیب ها و ایراد های یک پکیج و نحوه رفع عیب و ایراد آن ها می پردازیم.

سرویس پکیج جز کارهای عادی نمیباشد که هر فردی بتواند آن را انجام بدهد زیرا ممکن است موقع سرویس آن نیاز به یک سری اقداماتی مانند رسوب زدایی داشته باشد که افراد عادی توان این کار را ندارند  پس بهتر است برای این کار از کارشناسان مربوطه به شرکت ما استفاده کرد تا بتوان با خیالی آسوده از این وسیله گرمایشی استفاده کرد. و کارشناسان و افراد متخصص را در زمینه تعمیر و سرویس پکیج در اختیار خود دارد که شما می‌توانید با ثبت سفارش خود از مجموعه و خدمات آن بهره‌مند بشوید.

به چه علت پکیج باید سرویس شود

فرقی ندارد شما جز افراد آپارتمان نشین هستید و یا خانه ویلایی مستقل دارا  باشید چون سرویس پکیج برای هر واحد مسکونی به صورت جداگانه طراحی شده است و هر خانه‌ سیستم جداگانه ای دارد که برای سرویس آن نیاز به افراد متخصص شرکت تهران پکیج در این زمینه می باشد. استفاده از افرادی که دانش و آگاهی کافی برای تعمیر و سرویس پکیج را دارند به شما کمک می‌کند تا با خیال آسوده زمستانی گرم را تجربه کنید. و سرویس سالیانه پکیج کمک می‌کند تا طول عمر پکیج بیشتر بشود و هزینه‌های آن نسبت به تعمیر و سرویس دوباره آن کاهش یابد.

بهترین زمان برای انجام سرویس پکیج دیواری

یکی از سوالاتی که ممکن از برای شما بوجود آید این است که چه موقع باید سرویس پکیج انجام بشود؟ پیشنهاد کارشناسان این می باشد که بهترین حالت سرویس سالیانه پکیج می باشد  و اگر شما به صورت سالیانه پکیج خود را سرویس کنید و اگر نیاز به رسوب زدایی داشته باشد این کار انجام بدهید طول عمر پکیج شما بالا می‌رود و میزان خرابی‌های آن بسیار کم میشود. اما اگر هر زمان دیگری متوجه بروز هرگونه مشکلی شده اید باید در اسرع وقت از کارشناسان مربوطه بخواهید تا نسبت به آن اقدامات لازم را انجام بدهند زیرا هر مشکلی می‌تواند به نوعی خطری برای ایمنی ساختمان داشته  باشد.

شاید افرادی که در خانه‌های قدیمی سکونت دارند و سیستم‌های گرمایشی سنتی و قدیمی را مورد استفاده قرار می دهند جای سوال داشته باشد که چرا باید پکیج را مورد استفاده قرار بدهیم؟ همانطور که می‌دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم‌هایی که طراحی شده است. برای صرفه جویی بسیاری از منابع ساخته شده است. پکیج جز سیستم‌ های گرمایشی بسیار به صرفه می باشد که می‌توان با یک سری تنظیمات  میزان گرمای آب و دمای خانه را  به دلخواه خود تنظیم نمودو پکیج نسبت به هر سیستم گرمایشی دیگر فضای کمتری را در بر می گیرید و دسترسی به آن ساده و راحت می باشد. مجموعه تهران پکیج یکی از حرفه ای ترین نمایندگی ها در زمینه سرویس و تعمیر پکیج در شهر تهران می باشد. همچنین هزینه‌های مربوط به تعمیر و سرویس تعمیر پکیج در شرکت ما نسبت به سایر تعمیرات بسیار کمتر می باشد. ومقرون به صرفه تر می باشد.

 مراحل سرویس پکیج و خدمات ارائه شده توسط  ما

سرویس پکیج انواع مختلفی دارا است و در برخی اوقات باید سیستم داخلی آن نیز مورد بازبینی قرار بگیرد از این رو توصیه شرکت تهران پکیج به شما این است که از کارشناسان متخصص مربوط به سرویس پکیج راهنمایی بگیرد. در مجموعه ما کارشناسانی میباشند که با ارائه خدمات مختلف از جمله نصب و تعمیر پکیج، اسید شویی مبدل، تنظیم باد منبع، بازدید و تعویض سنسورها و اورینگ‌ها و سرویس کامل پکیج که بهترین ها را برای شما فراهم کرده اند.

چرا از سرویسکاران برای انجام سرویس پکیج خود باید کمک بگیریم؟

هدف از گردآوری کارشناسان در زمینه سرویس پکیج در مجموعه ما این میباشد که بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه بدهند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی و با هزینه بسیار مناسب، از بهترین خدمات بهره‌مند بشوند. از این رو شما در مدت زمان کوتاهی تنها با مراجعه به وبسایت ما و با ثبت سفارش خود می‌توانید در مدت زمان کوتاهی یکی از کارشناسان مربوط به سرویس کار را به دلخواه خود را انتخاب کرده و تعمیر و سرویس پکیج خود را به آن‌ها واگزارکنید.

علائم رسوب گرفتن پکیج

یکی از مراحل سرویس پکیج توجه به رسوب زدایی دستگاه می باشد. زمانی دستگاه شما رسوب می گیرد که ترکیباتی نظیرکلسیم و منیزیم در جداره مبدل های پکیج رسوب کند. این رسوب مثل یک  عایق حرارتی عمل می کند و باعث می شود که راندمان دستگاه کم شود و در نتیجه دستگاه مجبور می شود در دمای بالاتری کار کند تا راندمان خود را بالاتر ببرد در نتیجه خود این عمل باعث می شود دستگاه رسوب بیشتری به خود بگیرد و عملکردش بسیار پایین بیاید. اگر متوجه شدید دستگاه شما دمای مطلوب را ندارد و  مدار گرمایشی دستگاه به کندی گرم می شود  و همچنین فشار آبگرم کم شده و یک صدایی شبیه به نویز و یا خرخر از دستگاه به گوش می رسد این نشانه ها معنی این هستند که پکیج شما باید رسوب زدایی شود.

هزینه سرویس پکیج توسط سرویسکاران تیم آموزش دیده تهران پکیج

بسته به میزان سختی جرم ها و رسوبات تعرفه سرویس پکیج و رسوب زدایی آن متفاوت است. بعضی مواقع با یک اسیدشویی ساده مشکل پکیج برطرف می شود اما گاهی به همین سادگی نبوده و کار سخت و زمانبر خواهد بود.

متناسب با نوع خدمتی که از سرویس کار دریافت می کنید قیمت سرویس پکیج متفاوت است. برای مثال هزینه ی دیسکلر پکیج با هزینه ی رسوب گیری آن و یا با هزینه ی هواگیری تفاوت دارد. بهتر است یک سرویس کار پکیج با تجربه و ماهر را برای سرویس دستگاه خود انتخاب کنید.

نمایندگی تعمیر تهران پکیج در تهران با داشتن چندین سال سابقه کاری موفق و خدمات رسانی به موقع و مناسب به مشتریان گرامی از موفق ترین نمایندگی های تعمیر و سرویس دستگاه به شمار می آید.

خدمات ارائه شده توسط تیم تهران پکیج در زمینه تعمیرات و سرویس پکیج 

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
  • رسوب زدایی پکیج
  • سرویس فن پکیج
  • انجام تمام تاسیسات پکیج

تعمیر و نگهداری پکیج

پکیج دیواری متداول ترین نوع سیستم های گرمایشی ساختمان می باشد. راندمان پکیج، نسبت به موتورخانه مرکزی و آبگرمکن، بسیار بالاتر می باشد؛ و هزینه شارژهای ماهانه و همینطور تعمیرات و نگهداری را دارا نمیباشد؛ دارای سنسورهای آب گرم می باشد و از این لحاظ امنیت دستگاه را فرآهم میکند پکیج دیواری، توانایی تأمین دائمی آب گرم را دارد و بدون هیچ صدای کار می کند. برای نصب هرگونه پکیجی توجه به نکات مهمی مانند: فشار آب ساختمان ها، فضایی های که برای نصب یک پکیج مورد نظر قرار گرفته شده است،و همینطور میزان ظرفیت حرارتی مورد نیازهر واحد ساختمانی، نوع لوله کشی ساختمان، محل دود کش و …،بسیار ضروری می باشد.

قابلیت های پکیج دیواری به نسبت باقی وسایل گرمایشی:

  • فضای کمتری را اشغال می کند.
  • از سطح امنیت بالاتری برخوردار میباشد
  • مکان جداسازی سیستم گرمایشی هر منزل یا واحد سکونی
  • کارایی بالا

ایمن بودن پکیج

  • اگر در عملیات سوختن مشکلی بوجود آید گاز سمی مونوکسید کربن منتشر میشود. سرویس پکیج گرمایشی
  • چنانچه در کارایی پکیج نقصانی داشته باشد امکان تشخیص دادن این گاز وجود ندارد و بی بو و بی رنگ و بی مزه میباشد.

کارایی پکیج

کارایی پکیج با گذشت زمان و همینطور با فرسودگی و گرفتگی در قطعات بسیار کم میشود. سرویس پکیج گرمایشی در سرویس کردن سالیانه که توسط کارشناسان ما انجام می شود آنها تمام اجزاء پکیج را بررسی میکنند چنانچه احتیاج به پاکیزه کردن و تعویض قطعات و یا انجام تعمیرات داشته باشد آنها را انجام خواهند داد.

اطمینان از پکیج

مانند بقیه  لوازم مکانیکی مستهلک شدن پکیج امری است که بعد از گذشت زمان در پکیج اتفاق میافتد در فصل زمستان به علت استفاده بیشتر و فشار بیشتر روی پکیج نسبت به سایر فصل ها امکان عدم کارکرد آن وجود دارد. برای جلوگیری از کارافتادن و اطمینان از عملکرد صحیح پکیج می توان از شرکت تهران پکیج که در این زمینه تخصص دارد بهره برد.

تعمیر پکیج در  تهران پکیج
سرویس و تعمیر پکیج در تهران
سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران
تعمیر پکیج ایران رادیاتور
سرویس و تعمیر پکیج بوتان در تهران
تعمیر پکیج بوتان
سرویس و تعمیر پکیج ایساتیس isatis در تهران
تعمیر پکیج ایساتیس
سرویس و تعمیر پکیج آماتیس در تهران
تعمیر پکیج آماتیس
سرویس و تعمیر پکیج تاچی در تهران
تعمیر پکیج تاچی
سرویس و تعمیر پکیج  وایزمن در تهران
تعمیر پکیج وایزمن
سرویس و تعمیر پکیج بوش در تهران
تعمیر پکیج بوش
سرویس و تعمیر پکیج لامبرت در تهران
تعمیرپکیج لامبرت lambert
سرویس و تعمیر پکیج فرولی در تهران
تعمیر پکیج فرولی ferroli
سرویس و تعمیر پکیج در تهران
تعمیرات پکیج های معروف و معتبر در تهران

سرویسکار پکیج در تهران

تعمیرات و عیب یابی پکیج در تهران ، توسط بهترین تعمیرکاران پکیج و رادیاتور با ارائه ضمانت نامه معتبر تعمیرات لوازم گرمایشی و سرمایشی به مشتری انجام می شود.

جهت برقراری تماس و انجام هماهنگی های لازم با تعمیرکار پکیج و رادیاتور می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تعمیرکاران و تکنسین های پکیج و رادیاتور تماس بگیرید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

تعمیر پکیج شبانه روزی

تعمیرکاران پکیج و رادیاتور به صورت شبانه روزی و در تمام روز های هفته خدمات تعمیرات و سرویس پکیج و رادیاتور را به مشتریان خود ارائه می دهند.

آموزش تعمیر پکیج

شما می توانید با مراجعه به مقالات آموزش تعمیرات پکیج و رادیاتور نسبت به مشکلات متعددی که برای مدل های مختلف پکیج ها بوجود می آید اطلاعات لازم در این زمینه کسب نمایید.

بهترین نمایندگی تعمیر پکیج

نمایندگی تعمیرات پکیج و رادیاتور ، دارای شعبات متعددی در مناطق مختلف شهر تهران است ، در صورت نیاز به سرویسکار سیار پکیج می توانید با نزدیکترین شعبه تماس بگیرید.

تعمیر پکیج در کمترین زمان

ما به شما کمک میکنیم تا هوشمندانه تر زندگی کنید، زمان خود را بر امور مهمتر بگذارید.
پکیج خود را به ما بسپارید…

تعمیر پکیج با بهترین ابزار

تهران پکیج
تهران پکیج تعمیر و سرویس پکیج در تهران

تعمیرکار پکیج احراز شده

هویت تمام متخصصان ما احراز شده است و بصورت شخصی با آنها مصاحبه انجام شده،
امنیت شما برای ما مهم است.

تعمیرکار پکیج 24 ساعته

خدمتی که نیاز دارید را در هر لحظه از شبانه روز ثبت کنید تیم پشتیبان ما مستقیما با شما در تماس خواهد بود.

بهترین تعمیر کار پکیج

متخصصان با تجربه ما وظایفشان را با عشق و علاقه و عالی انجام می‌دهند. نظرات و پیشنهادات شما چراغ راه ماست

روش پرداخت تعمیر پکیج

پرداخت را بصورت حضوری و یا غیرحضوری تنها بعد از اتمام کار و رضایت کامل از نحوه ارائه خدمات انجام دهید.

سایر خدمات شرکت تعمیر پکیج

تعمیرات آبگرمکن

نصب و تعمیر کولر گازی

نمایندگی های معتبر شرکت تعمیر تهران پکیج

تعمیر پکیج غرب تهران

تعمیرات پکیج در غرب تهران

تعمیر پکیج در صادقیه و ستارخان

تعمیر پکیج در سعادت آباد

تعمیر پکیج مرزداران

تعمیر پکیج در اکباتان

تعمیر پکیج در پونک

سرویس و تعمیر پکیج در تهران
تهران پکیج چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

درصورت نیاز می توانید مستقیما با ما تماس بگیرید ۰۹۱۰۶۸۶۸۰۲۱

تیم تهران پکیج با بیش از 10 سال سابقه کار آماده خدمت رسانی در زمینه های تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر پکیج بوتان و تعمیر پکیج ایساتیس و تعمیر پکیج تاچی و دیگر برنده های معتبر می باشد. 

این تیم با کادری حرفه ای در زمینه تمام خدمات، تعمیر پکیج در شهر تهران را بصورت 24 ساعته انجام میدهد.تماس با ۰۹۱۰۶۸۶۸۰۲۱

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr

11 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *